Pages

Iftar with him :')

Assalamualaikum ..
*lambai lambai tangan* kau fikir aku nie hot stuff ka nak lambai lambai bagai ? haish~ today , memang lha aku ade morry morry dekat korang :D hye minah , kau iftar dengan siapa ? of course lha dengan MNM . kau kau kau ! nak ambil dia ? silakan . aku tak kesah sebab hati dia ada dekat aku . kau ada ? :p
iftar dengan dia at JJ makan buger king beramai ramai with my classmate :) tak expect lansung ex mus ada sekali time tu . pasal tu malas nak story . hanya aku sorang yang rasa macam mana jealous nya aku :| 
mus : sayang , macam najwa latif lha *nyanyi lagu carta hati*
me : LOL ! stop nyanyi , suara tu sumbang , nanty tak dapat balik :D
mus : ILOVEYOU *jalan sambil pegang tangan*
me : blushing :)
eyh pakcik , dah azan , baca doa cepat . dalam hati cakap , awat mamat nie makan slow sangat ? dah 5 bulan couple , masih malu malu dengan dayah . kelakar lha mus . alahai~ rasa nak lempang muka kau time tu sebab tak habis habis ka nak curi curi pandang ex mus ? -__-" just diam and buat buat tak da apa apa .. 
ada masa geram , ada masa dayah melting dengan dia . lepas habis karaoke with my classmate , pergi dekat kuanter book 1 bilik lagi only dayah and mus . sumpah mengantok time tu . kesian tak ada orang layan mus .
mus : SAYANG ! bangon lah ! *guna mick*
me : agak-2 lew nak jerit . mengantuk sayang .
mus : cian sayang mus . *lentukkan kepala dayah at bahu dia*
how sweet bila mus nyanyikan dayah 1 lagu jiwang . even dayah tak minat lagu jiwang , hati jadi melting smbil senyum smpai nak rabak mulut tu :) he said : hanya Noor Hidayah bt Zakaria dalam hati mus . 
thankz sebab buat hari tu memory kita sayang :) tak perlu story semua time tu . I LOVE YOU MNM.