Pages

extra class | hangout ツ

Assalamualikum peeps .. hello | hai | hye readers and stalker :)
wahh ! aku dah rindu dengan blog aku nie .. pinky ! aku rindu nak story morry dengan pinky .. hahaha ! rabu 110412 cuty sempena hari pertabalan AGONG .. wahh ! syok nya korang holiday kan ? aku ? budak kelas perdagangan tak dapat holiday ponw .. dah kecoh ade extra class .. k , semangat nak datang class nie ! aleyh-2 smpai sekolah member classmate aku cakap tak ada extra class .. weyhh ! gila ka apa ? penad aku bangon pepagi bute , aleh cakap CANCEL ! baran sekejap bhaii ! aleh-2 call cikgu , slow talk dengan cikgu yang ramai dah datang , cikgu baru lha datng wat extra class .. huh ! seriously mengantok kot .. naseb baek 1 hour ja extra class .. sebb cikgu ade hal .. thats y buat hanya 1 hour -.- balik ja , g mencekek dengan budak-2 laki and perempuan classmate aku ... kecoh lg kan dah ramai-2 tu --' balik kol 10 , smpai umah kol 12 .. terbaik kan ? lepak dengan mereka semua .. memang tak daa keje :p 
satu hari suntuk tu , seriously memang penad kot .. balik extra class ja , kemas rumah and petang tu hangout dengan kembar dak cicik .. owh rugi nya aku tak bawak SUPERMAN aku .. jealous betol cicik dengan daeng .. tersangat lha rindu nak hangout dengan mus ♡ aku nak cakap nie , sikit demi sedikit aku dah dapat terima mus ツ ILOVEYOU ♡ and now , aku dah dapat lupa kan apa yang ex aku dulu buat at aku .. aku dah maaf kan dia , but tiada lagi peluang buat dia lagi singgah dalam haty aku and jadi pasangan aku .. aku dengan dia sekadar kawan sahaja sekarang .. 
now , aku dah boley senyum macam dulu lagi .. terima kasih sayang coz make me smile and happy :) even untill now aku tak dapat nak ade apa apa feel dekat mus , but sedikit demi sedikit , aku dapat terima dia ..