Pages

creadit =,=

Assalamualaikum ..
mula menaip blog dengan hati yang double shit ! *muka macam pakcik bengis sebelah rumah aku* rasa nak hentak kepala kau pakai helmet ms88 hitam aku tu . weyh , kau tahu tak aku tunggu tunggu kau punya text or calling dari kau ? tak sangka aku nie mengalah jugak call dia then tanya dia at mana . and he said "mus ada at lua nie dengan member . sorry sayang credit habis lah . malam nanty mus topup text jew ok . I LO....."#aku dah matikan panggilan# double fucking lha kan time tu aku rasa . aku tak tahu mana credit kau pergi merayap macam kau jugak . baru topup siang , malam dah tak ade credit lagi . nak kata kau call aku , memang tak lah . nak kata text aku , tak smpai 50 text keatas kau dah hilang macam dah tak wujud lagi ..pelik kan ? adakah kau dah ada yang lain ? auww ! berbunga bunga hati aku weyh . memang makan racun kau nanty aku bagi :'/
sweet nya bila kawan kau suruh call , kemain laju . bila aku ? 1 bulan boleh kira berapa kali kau call aku . alahai~ macam sampah kan ? owesome day bila 1 hari suntuk aku tunggu text dari kau ... 1 ponw tak ada .. kau memang cari tuah lha sayang .. tuah untuk aku bosan dengan kau .. terharu terharu ^^v secara jujur aku nak cakap , aku dah start baran denga kau , kau dah start buat taik dengan aku . aku baling taik at loji belakang taman aku tu at muka kau buat kuih almond london dah ok weeyh . LOL !