Pages

we start from zero :'>


assalamualaikum :) hello peeps ! now , aku mula kan hidup bermula dari kosong :) hidayah yang dah tak pedulik apa orang nak cakap .. hidayah yang punyai hati kering .. kenapa cakap macam tu ? sebab aku nak berubah .. baru lha aku betol-2 berubah jadi pada yang negatif right ? negatif not means yang sosial like someone yang tak tahu batas pergaulan tu .. no ! berubah just ignored kan apa orang nak cakap or kutuk pasal aku .. yeahh ! terlalu banyak bersabar sampai kan semua orang pijak pijak kepala aku .. apa yang kau nak buat dekat aku , sila kan sayang .. I DON'T CARE ! feel love someone bagi aku dah MATI ! memang keluar dari mulut aku mengata kan ILOVEYOU and apa-2 jew lha .. thats means aku nak jaga haty boyfie aku .. sebab aku nie bukan kaki game macam betine lain .. even aku tak da feel at him , but aku caring pasal hati and perasaan dia .. yes ! im taken with mus , and now , try to love him tapy bukan sampai 100% aku love kan dia .. sebab apa ? aku tahu budak sekolah if bercinta tak akan kekal bhaii ! even dah promise nak sehidup semampos bersame sekaly ponw , if tak pandai nak sayang dengan relay tu , clash jugak dear .. bercinta nie , if betol-2 sayang dengan pasangan , tak akan sanggup clash even dalam situasi yang memang genting .. betol tak ?
new life , and satuharibulanempatduaribuduabelas genap aku dengan mus 1 month .. happy monthverserry mus .. hope aku dengan kau dapat bertahan degan lama .. now , i can smile macam dulu lagi .. seriously aku dah tak daa nak menagis lagi pasal kisah silam aku .. i got 3 BFF yang always at sisi aku .. always bagi aku semangat bila aku rasa diri aku down .. and support aku .. actually aku ada sorang lagi yang digelar "bff'' lha jgak .. berkawan dari kecik .. but , aku rasa sekarang , bila aku perlu kan dia , dia tak ade at sisi aku lagi .. lagipon dia memang tak perlu kan kawan macam aku lagi sebab aku dah buat dia kecewa and derita right ? awak tak sayang ea dengan friendship kita selama hmpir 8 tahun , putus macam tu ja ? aku nak kau tahu , yang aku appreciate dengan friendship kita .. adakha kau macam tu ? ohh god !
so , lupa kan bff lama or ex lama .. and just pandang depan , jangan toleh belakang lagi ... sekali tersilap langkah , something yang akan mengecewe kan will happen :| so , jangan berfeeling terlampau and lupa kan kisah lama .. tutp buku lama , buka buku baru :)
i love my self | my family | my friends and my boyfie .. thats all :)