Pages

terima kasih :'|

assalamualaikum :'>
fuuhh ! dah lama tak update blog .. dah berhabuk dah nie . aasshhiimm ! >.<' oppss ! terover :p ok , today nak cakap ckit , even dayah dah ade pengganti ex dayah , tapy tahu lha kan mcm mne perasaan dayah ? what x tahu ? ok , actually dayah tak ade feel dengan bf dayah sekarang nie .. even dah 3 week kami couple .. ade sebab dayah jadi mcm tu .. apa sebab dia ? maii sini dayah habak ckit -->
#hati dayah hanya untuk ex dayah capital w .. seriously tak boley lepas kan dia :(
#haty dayah tertutup for lelaki sebab kena game dengan jantan sial dak yusry -.-'' 
#tak boley ada feel dngn mus sebab dah takut nak bg harapan dekat lelaki :|
setiap hari aku tunggu text dary ex aku dengan harapan , dia tahu yang aku masih sayang kan dia .. tapy tu hanya mimpi :( aku rasa dia ponw tahu yang aku memang tak ade perasaan dekat mus , and dia sendiri ponw tahu yang aku still menanti diri dia and sayang kan dia lagi .. tapy kenapa dia sanggup buat benda yang betol-2 buat aku kecewe sangat dekat dia .. kenapa kau sekarang makin sosial ? if aku freehair , kau jadi penceramah dekat aku .. ala-2 ustaz gitu .. kau sendiri pernah cakap dengan aku yang benda tu semua dosa .. tapy kenapa kau buat ? kau peluk gurl depan orang awam .. tak malu kha ? lepas tu kau update dekat FB kau .. sumpah aku kecewe n sedey apa yang kau buat .. kau memang single , tapy kenapa hug gurl mcm kau hug isteri kau sendiri .. ikot ken hati aku memang nk publish pix kau tu , tapy aku malas .. sedey dengan perubahan dri kau :( hati aku patah dengan apa yang kau buat :'(
sorry to says , kau hug ex kau tu .. kau tak sedar ka ? dulu kau dah ludah-2 ex kau tu , pastu kau jilat balik .. dia dah maki kau mcm-2 , dia kutuk kau , dia dah buat kau makan haty dengan dia , tup-2 kau upload pix dengan dia sempena anniversery 1 tahun perkenalan kau dengan dia ... aku nak cakap , aku couple dengan kau , kau tak pernah nak wish mothanniversery kita .. selama 8 tahun kita berkawan , kau tak pernah ponw nak celebrate .. kau cakap dengan aku yang kau kecewe dengan dengan aku sebab aku pilih mus sekarang nie .. kau pernah fikir tak macam mane perasaan aku bila break dengan kau tanpa kerelaan haty aku , then tak sampai 1 week aku dengan kau break , kau dah dapat pengganty aku .. lps kau clash dengan gurl tu , kau upload pix kau hug dengan gf kawan baik kau tu .. kau pernah fikir tak hancur nya perasaan aku time tu .. aku lebih banyak menagis bila dengan kau .. kau dah buat aku mcm-2 , tapy haty aku still sayang dekat kau .. 
kau mengaku yang aku sekarang nie bff kau , hye-2 , bff tak akan buat kawan dia menangis .. bff yang baik akan buat kawan dia bahagia , bukan kecewe dengan apa kau dah buat .. btw , terima kasih sebab dah banyak benda kau buat aku kecewe dengan kau .. dengan perkare-2 tu lha aku memang tak dapat terima kau and aku terima mus sebagai pengganti kau .. terima kasih banyak-2 capital w :'(