Pages

form3 form4 :)

assalamualaikum guys ! 
hye you , nak tengok tak classmate dayah time form 3 and form 4 .. hewhew~ form 5 belom ade lg .. kate ponw tahun nie baru form 5 ken .. owh seriously KELAKAR ! :p
fuyyooo ! bdak 3A .. pandai lha tu konon nye ? hohohoho~ pandai lha sangat ken ? ==' owh tembam gila lha time nie .. hewhew~ ala mklom lha bdak gemok mmg mcm nie :p seriously aku rindu dengan nora .. mne satu nora ? yang sebelah dayah tu .. yang tinggi ang lansing tu .. mcm twins ken kami dalam pix nie ? haha ! aku rindu kau galah :p FAKTA ! nora lg tinggi dari dayah :O
dulu dulu 3A .. now dah turun .. amek aliran perdagangan .. aku tak sepandai kau lha .. aku tahu tu .. diam sdah .. ok , f3 perempuan paling tinggi ialah nora .. now dayah pulak yang paling tinggi .. dayah ngn fyza hampir sama tinggi .. tapy dayah paling tinggi .. FAKTA taw :p muka sebal sebal jew .. time nie seriously tengah silau gila .. nampak tak yang duduk at kerusi yang ujung sekali tu ? sure lha nmpak ken ? nk tahu tak , dia tu tak boley pkai ! seriously bebulu jew tngok muka dia .. haihh~ permain ken perasaan aku .. kau mmg s*** ! ==' ok stop .. aku benci tengok muka kau lha ...
thats all for today :) i love my friends :'>